woensdag 13 maart 2013

ATC Februari Scrapplezier

Goedeavond allemaal,

In de maand februari was er natuurlijk weer een atc challenge op het Scrapplezierblog. Het thema was deze keer dieren. Ik koos voor vlinders die ik stempelde en inkleurde met distressmarkers. Hierna bracht ik een glanzend laagje aan met embossingpoeder. De ondergrond is gekleurd met 2 kleuren dylusions en gestempeld met een achtergrondstempel van Kaisercraft. Ik ben helemaal verliefd op die chinese stempel!




De andere atc'tjes van de deelnemers aan deze swap waren ook weer erg leuk, hieronder een overzicht:



Er staat weer een nieuwe atc swap op het forum van Scrapplezier, met het thema tijd.
Een hele uitdaging!

Groetjes Brigitta

1 opmerking:

  1. geweldig mooi die vlinder ATC van jou, ik heb er gelukkig 1 in mijn bezit, leuke techniek heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt te reageren op mijn blogpost! Groetjes Brigitta