maandag 15 april 2013

Atc maart Scrapplezier: Tijd

Hallo allemaal,

Afgelopen maand was het thema voor de atc swap bij Scrapplezier "tijd". Super lastig vondt ik het, maar ik vondt bij mijn stempels nog een oudje van een klok. Niet helemaal mijn ding, maar ik heb me toen maar uitgeleefd op de achtergrond van het kaartje. Deze heb ik bewerkt met alcoholinkt.

Hier is een foto van alle atc'tjes van deze maand, de mijne is degene met tik tak erop.




De andere atctjes zijn van: 


Bovenste rij: Coby, Sylvana, ik, Alida, Anita
Onderste rij: Steef, Joukje, Sylvia,Wiebine, Coby

Het thema voor deze maand is ton sur ton. Dit was wat makkelijker voor me, en ze zijn dan ook al bijna onderweg.

Groetjes Brigitta


2 opmerkingen:

  1. wat zien ze er gezellig uit zo op een rij, die van jou is erg leuk vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En juist die van jou vind ik zoooo leuk, tik tak, ik zie zo de schappjes weer voorbij komen, leuk!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt te reageren op mijn blogpost! Groetjes Brigitta