maandag 8 april 2013

Bescrapte letter met Pennyroyale van Kaisercraft


Hallo allemaal,


Vandaag laat ik jullie een letter zien welke ik bescrapte met het Pennyroyale papier van Kaisercraft. Het is hetzelfde papier dat ik laatst gebruikte voor mijn treasurebox, maar het heeft hier toch weer een heel andere uitstraling. Aangezien deze letter K voor mijn dochter Kirsten is heb ik hem versierd met zachte en stoere embellishments. Aangezien zij ook deze twee kanten in zich heeft! Voordat ik de letter beplakte met het papier heb ik hem helemaal ingesmeerd met gesso, zodat alles goed hecht. Het "kippengaas" maakte ik door modeling paste (wat ik donker maakte met acrylverf ) aan te brengen op een los vel designpapier met de mal van de crafters workshop. Hierna knipte ik het uit en plakte ik het op de letter. Weer een heel ander effect dan wanneer je het rechtstreeks op je project aanbrengt.



Gebruikte materialen uit de webshop van Scrapplezier:
Pennyroyale papier Wendy en Anne van Kaisercraft.
Pennyroyale epoxy brads van Kaisercraft.
Witte gerbera petals bloemtjes Green Tara
Mini chickenwire template van the Crafters Workshop.
Tim holz dies: Bigz die heart wings.

Groetjes Brigitta

3 opmerkingen:

  1. ik vind em supermooi geworden Brigitta, wat een creatieve ideetjes heb jij zeg, erg origineel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt helemaal geweldig mooi is de letter geworden.Prachtig papier, mooi met die vlinder, de bloem aan de zijkant, je hebt echt eer van je werk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem ook supermooi, heb je nog meer leuke ideeen...Brigitta.
    Prachtig papier inderdaad....zoveel mooie details!!!
    Heb je nog meer letters zo gescrapt.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt te reageren op mijn blogpost! Groetjes Brigitta