zondag 7 april 2013

Kaart met het nieuwe Divine papier van Prima Marketing

Hallo allemaal,

Een paar weken geleden was ik op de beurs in Den Bosch, en ik moést het nieuwe Divine papier van Prima Marketing daar meenemen. Ik had deze lijn al gespot op internet en vindt hem helemaal geweldig met al die heerlijke voorjaarskleuren en vintage plaatjes.

Het eerste project wat ik heb gemaakt met dit papier is deze vrolijke kaart.




Het is een soort shadowbox achtige kaart, en mocht je geïnteresseerd zijn in de uitleg hoe deze te maken moet je het blog van Scrapplezier 28 april goed in de gaten houden!

Buiten het prachtige papier maakte ik gebruik van diverse bloemen, kant, parelkoord en verbandgaas. Je kunt nog een klein stukje van het verbandgaas zien onder de bloemen links onder. Ik kleurde het gaas met diverse kleuren spray en distress inkt en dat geeft een mooi effect vindt ik.

Op de twee bannertjes achter de roos kan ik nog een boodschap schrijven voor de ontvanger.

Ik wens jullie nog een heel fijn weekend toe met veel zon.

Groetjes Brigitta

5 opmerkingen:

  1. Heel mooi gemaakt deze shaduwbox Brigitta maar 28 april?? Oeps
    Kom die dag zeker even kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige box Brigitta, er is enorm veel te zien, dat vind ik altijd erg leuk. En dat papier!!!! Geweldig mooi.Ik ga 28 april eens kijken bij scrapplezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, wat een mooi papier, ik kijk nu al uit naar je blogpost van 28 april.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er echt schitterend uit !!!

    Groetjes Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi! I think your stuff is gorgeous but I can't understand any words...is there any chance you could add a language converter button to your page? It would be appreciated but, even still, your stuff is so beautiful and at least my eyes can understand the pictures, right? :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt te reageren op mijn blogpost! Groetjes Brigitta