woensdag 24 april 2013

Kaartenschets 10 Scrapplezier

Hallo allemaal,

Het is de 24e van de maand dus er staat weer een nieuwe kaartensketch op het blog van Scrapplezier.  
Yvon heeft een heel leuke sketch voor jullie geplaatst waar je veel kanten mee op kunt.



De andere designers gingen hier natuurlijk ook mee aan de slag, kijk maar eens even: http://scrapplezier.blogspot.nl/

Ik vondt het zo'n leuke uitdagende schets dat ik met mijn dt pakket van Scrapplezier twee kaartjes gemaakt heb. Eén in de horizontale richting zoals de schets aangeeft.



En ik maakte er een waarbij ik de schets een kwartslag draaide.



Op deze kaart werkte ik met mijn nieuwe mal van Marianne Design, ik vindt hem helemaal geweldig! Ook de camera vindt ik helemaal top. Deze ontving ik van Helena en ik "bekleedde" hem met washitape. De strip links op de kaart ponste ik met een martha steward pons uit cardstock wat ik ook eerst voorzien had van washitape. Geeft een leuk effect vindt ik.

Ik hoop dat jullie allemaal mee gaan doen aan deze challenge bij Scrapplezier, want bij 5 deelnemers verloot Helena weer een prijsje.

Groetjes Brigitta

2 opmerkingen:

  1. Wat heb je toch alweer van die schitterende kaartjes gemaakt. Super hoor!
    Leuke spreuk ook met de little bird.
    Groetjes, ELs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een leuke kaartjes zijn dit weer en wat een leuk idee die camera met washi tape, ik doe nog veel te weinig met mijn washi tape.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt te reageren op mijn blogpost! Groetjes Brigitta