donderdag 25 april 2013

Minialbum Prima Rondelle

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie een project laten zien waar ik het allerlangst over gedaan heb tot nu toe.
Ben er in totaal wel een half jaar mee bezig geweest denk ik, omdat ik het telkens weer aan de kant legde voor andere uitdagingen, ideeén en dt werk. Zijn jullie klaar voor een foto overload? Ik vondt het wel moeilijk om de bladzijdes goed te fotograferen!



Dit is de voorzijde van het album. Het hele album is gemaakt van het Rondelle papier van Prima Marketing in combinatie met zwart cardstock. Ik gebruikte veel gesso door heel het album heen. De grote rose bloem en de beige bloem op de kaft maakte ik zelf.




Alle pagina's zijn aan de boven en onderzijde voorzien van een geponste rand.


De papieren bloemen met de gaatjes maakte ik van een geponste bloem waar ik met een randpons gaatjes in aanbracht.


Ook bracht ik hier en daar in het album versieringen aan met stempels die ik heatemboste met wit embossingpoeder.



De chipboard elementen zijn ook van de Rondelle collectie. Ik ben gek op dit papier en ik heb nog heel wat liggen gelukkig!


Oeps, deze foto is nog gedraaid zie ik. Het envelopje is bewerkt met gesso en beplakt met bloemen geknipt uit het dessinpapier.


De meeste tags zijn de journalingcard van de collectie die ik wel vaak matte op cardstock.


Dit is een minialbum in een minialbum. Bladzijden van journaling notes en dessinpapier welke ik aan de linkerzijde rilde en samen bond met 3 brads. Dan kun je er makkelijk in bladeren.



De bloemetjes aan de bovenkant van deze tags waren wit voordat ik ze kleurde met distressmarkers.


En op bijna iedere tag accenten met stickles.


Ik ben blij dat het album nu klaar is! Ik vindt het echt heel leuk om minis te maken, maar ze zijn erg "timeconsuming" dus ik denk dat er voorlopig nog geen aan komt. Heb nog zoveel andere ideeën die ik eerst wil uitvoeren.

Nu ga ik nog even genieten van de zon! Iedereen een fijne dag toegewenst!

Groetjes Brigitta




6 opmerkingen:

  1. Geweldig wat is dit een schitterend mooi album en kan me voorstellen dat je hier heel lang mee bezig bent geweest.
    Erg leuke details ook en de geponste rnd op elke bladzijde vind ik ook zo mooi.
    prachtig album zo.
    Groejtes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat eens super leuk miniboekje is het geworden, wat past alles prachtig bij elkaar. Ben het met Els eens dat er leuke details inzitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gemaakt. Heel veel mooie details. met gesso werken is heel leuk hé !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Adembenemend Brigitta, mooie details en tot in de puntjes uitgewerkt......

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw wat een geweldig mooi album is dit geworden, schitterende details, dat papier in combinatie met gesso en zwart cardstock is een plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt te reageren op mijn blogpost! Groetjes Brigitta