donderdag 11 april 2013

sketch challenge April bij Scrapplezier

Hallo allemaal,

Gisteren is de sketchchallenge  voor april op het blog van Scrapplezier weer online gezet.
http://scrapplezier.blogspot.nl/

Het is een erg leuke schets weer:




Ik heb deze schets gemaakt met 4 hele oude foto's van mezelf. Vandaar dat ze ook wat verkleurd zijn.


Het papier van deze lo komt uit de Periwinkle lijn van Kaisercraft. Dit blijft toch wel erg mooi papier vindt ik. Voor mijn doen is de lo behoorlijk rustig en ik heb hier ook geen mixed media technieken op gebruikt. De grote bloem heb ik zelf gemaakt met losse blaadjes en een knoop, ook uit de oude doos.

Doen jullie allemaal gezellig mee met de challenge? Bij 5 inzendingen wordt er een leuke prijs verloot. 

Verder wens ik jullie allemaal nog een fijne dag toe.

Groetjes Brigitta




3 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit Brigitta, en die kleurenfoto's., mijn hele jeugd speelt zich af in die kleuren!!! hihi. Leuke sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij is erg mooi geworden en wat leuk met die oude foto's, heel herkenbaar die kleuren, dat papier blijft mooi he en ik dacht ook al, een redelijk rustige LO voor jouw doen, maar wel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie layout is dit weer en de foto's dateren waarschijnlijk eind jaren 70.
    Leuk die titel ook.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt te reageren op mijn blogpost! Groetjes Brigitta