zaterdag 20 april 2013

Summer Time: DT werk Scrapplezier.





Toen ik mijn Dt pakket van Helena ontving en daar het heerlijke zomerse Offshore papier van  Kaisercraft in aantrof, kon ik niet anders dan een zwembad layout maken.
De foto is er een uit de oude doos, Cas met zijn vriendje Jeremy toen ze ongeveer 1 jaar oud waren. Zo schattig!
Ik begon mijn layout met het bewerken van de achtergrond. Dit deed ik met een mask en gesso waarna ik het papier sprayde met 2 kleuren sprayinkt. (Dylusions en Glimmermist) Het reliëf komt dan mooi naar "boven".
De basis voor de foto zijn banners die ik knipte van het offshore papier tezamen met strips washitape.  De golven boven de banners komen ook uit het dessinpapier van Kaisercraft, en ook deze zijn besprayed met glimmermist.
Hierna voegde ik embellishments toe, waarvan een aantal diecuts van stansen die ik van Helena ontving. De klok van Tim Holtz, vlinders, hartje en flourishes van Cheery Linn Design en ook de leuke tags achter de foto. Wat bloemetjes, pareltjes, nietjes en rub-ons maakten de lo af.

Iedereen nog een fijne avond toegwenst, en hopelijk een zonnige zondag!

Groetjes Brigitta

2 opmerkingen:

  1. ik vind het een plaatje Brigitta, heel erg mooi zoals jij van elke LO een kunstwerk weet te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een prachtige lay out Brigitta, mooi gewerkt met de masks en de glimmermist e.d. Superleuk ok die banners, ik moet ze toch ook eens gaan gebruiken. Leuk de titel met de M en de twine. Een heerlijk designerspakket zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt te reageren op mijn blogpost! Groetjes Brigitta