zaterdag 8 juni 2013

Layout voor de 1e SSL van Scrapplezier

Hallo allemaal,

Het is al weer bijna een week geleden dat jullie iets van me gehoord hebben hier op mijn blog, maar eindelijk is het in ons kikkerlandje lekker weer,dus daar heb ik flink van genoten deze week na mijn werk.

De layout die ik vandaag laat zien is er 1 die ik maakte voor een Secret scraplift op het forum van Scrapplezier. Ik kreeg dus een lo doorgemaild welke ik lifte, en ik stuurde hem door aan de volgende die die van mij ging liften. Het verloop van de secret scraplift kun je zien op het forum. Hier is de link: http://forum.scrapplezier.nl/t6544-ssl-2 Super leuk om het verloop van de uitwerkingen te zien.

Hier is mijn layout:


Het mooie craftsmen papier van Prima bedekte ik met de reversed chicken wire mask waar ik hier en daar met gesso relief aanbracht. Verder is het kippengaas weer uit de schuur te voorschijn gekomen, ik vindt dat altijd een stoer accent. De gele klokken en de scrolls in de hoeken is resist canvas van Prima, zo leuk om te gebruiken in combinatie met sprays en inkt.

Nog wat details:




Ik wens iedereen een zonnig weekend toe!

Groetjes Brigitta





4 opmerkingen:

  1. Heel mooi, Brigitta, vooral de kleuren spreken mij aan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit lootje is je heel goed gelukt Brigitta en ik vind hem bijzonder mooi en leuke details ook.
    Fijne zondag en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. erg mooi en heerlijk stoer en shabby, toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige LO, ook de rest van je werk ziet er super mooi uit. Dat belooft wat :) Leuk dat je met onze uitdagingen mee doet!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt te reageren op mijn blogpost! Groetjes Brigitta