donderdag 28 november 2013

Hangertjes van toiletrollen, Scrapplezier

Een paar weken geleden liet ik jullie een minialbum zien wat ik maakte van toiletrollen. Vandaag laat ik jullie weer een projectje zien met deze rollen en wel hangers waar je bijvoorbeeld snoepjes in kan doen of een klein cadeautje om iemand cado te geven. Of  vullen met potpourri of lavendel om in de kast of op het toilet te hangen. Ik heb voor de foto een vogeltje en vlinder erin gezet.








Om deze hangertjes een beetje shabby tintje te geven zijn de groene blaadjes voorzien van een laagje gesso en zit er achter enkele bloemetjes wat verbandgaas.



Groetjes Brigitta

Gebruikte materialen:

Pickled Pear papier Thyme
Tim Holtz Rosette Die
Bloemen gerbera petals taupe


5 opmerkingen:

  1. Schitterend wat heb je dit weer prachtig gemaakt en zoveel leuk details zijn er te zien.
    Erg leuk al die pareltjes ook. Zo iets moois kan je dus van een closetrolletje maken en super!

    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend schattig Brigitta!

    Groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk bedacht en gemaakt Brigitta, erg origineel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi, creatief met plee rolletjes, echt geweldig verzonnen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt onwijs mooi Brigitta, wat je allemaal niet kan maken van closet rolletjes....
    Ik vind het vogeltje bovenop de eerste hanger helemaal geweldig!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt te reageren op mijn blogpost! Groetjes Brigitta