dinsdag 12 november 2013

Tik tak Tik tak Tik tak, DT Scrapplezier

Vandaag laat ik jullie een wekker zien die ik bescrapt heb. Mijn dochter kreeg deze wekker vorig jaar met haar verjaardag cado maar als moderne puber wordt ze natuurlijk wakker door de wekker op haar mobiel. Helemaal niet erg, want dan kan mama er mee gaan "spelen".



Ik behandelde de klok eerst met 2 lagen gesso en daarna 2 laagjes acrylverf. Toen nog gesprayed met  een rose spraymist. Als laatste nog wat textuur aangebracht met acrylverf gemixed met zand op enkele plekken. 

Het papier en de diecuts die ik heb gebruikt zijn van de mooie Needle and Thread lijn van Kaisercraft. De 3d dressform is van een stans van Tim Holtz gemaakt. Hier en daar nog wat bling bling aangebracht voor de finishing touch.

Wat detailfoto's van de textuur en de binnenkant van de wekker:





Groetjes Brigitta


7 opmerkingen:

  1. Schitterend wat heb je dit mooi gescrapt.
    Erg leuk om naar al die mooie details te kijken.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is toch in 1 woord Schitterend!!!!
    Wat een onwijs mooie details en die oude uitstraling.
    Wat ben ik blij dat jij in ons DT-team zit.............ik kan hier zoveel van leren!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geweldig wat een mooi project, heerlijk om naar te kijken en zo komt die wekker weer mooi van pas.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje wat mooi gedaan zeg Brigitta!! Deze ga ik misschien wel een keertje namaken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf zeg, echt heel erg mooi.
    Wat valt er veel te zien!
    Enne....heeft je dochter nog geen spijt dat ze haar wekker kwijt is, nu ze dit zo ziet?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supergaaf!!!!!!! En hopelijk vindt ze hem nu wel weer leuk op haar kamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een geweldig mooi werkstuk heb je gemaakt, Snap niet hoe je het klaar krijgt zo mooi.

    groetjes yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt te reageren op mijn blogpost! Groetjes Brigitta