dinsdag 27 mei 2014

Q & R Creative Ladies

Op onze jaarlijkse ontmoetingsdag hebben we onze laatste letters uitgewisseld voor de zomerstop.

Ik maakte de pagina's voor Yvonne:

Q van Quilt




R van Recept



Op de bovenste pagina aan de gang gegaan met sprays, gelatos, stempels. Het kleinste vierkantje is de verplichte inchie.

Op de onderste pagina's gebruikte ik voornamelijk acrylverf en distressmarkers.

Ik vond het gedichtje dat ik online zag zo leuk dat ik hierom heen mijn pagina maakte.


Nu hebben we 3 maanden zomerstop dus kan ik misschien eens aan de slag met andere dingen buiten mijn DT werk. Mijn art journal is al twee maanden verwaarloosd dus die heeft weer wat aandacht nodig :)!

Groetjes Brigitta

5 opmerkingen:

  1. Schitterende pagina's
    en wat een overheerlijk recept ook.
    Groot gelijk dat je dit recept hebt gemaakt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vond ze in het echt supermooi, die onderste is zo schattig en die bovenste vind ik mooi van kleur. Ja lekker he, even wat tijd voor andere dingen en dan gaan we in september weer gezellig verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee prachtige pagina's Brigitta maar de onderste springt er voor mij het meest uit, ik vind hem zóóó leuk bedacht en dan het gedicht...super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. erg leuk Brigitta, vooral recept is erg origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze had ik nog niet gezien, alles is ook zo veranderd,
    Maar weer mooi geworden en originele letters gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt te reageren op mijn blogpost! Groetjes Brigitta