maandag 19 januari 2015

ATC nr 2 en planner page DLP

Goedeavond vanuit een guur Dongen,


Intussen is mijn atc tje ook bij Joukje gearriveerd dus kan ik hem jullie laten zien.


Echt heel leuk om weer op atc formaat te werken. Mooie kleine projectjes zijn het.

Ook wil ik jullie mijn planner pagina's laten zien van het documented life project. Hier schrijf ik kort op wat er die dag is gebeurd, wat ik heb meegemaakt. Heel kort maar toch leuk om zo een overzicht te hebben na een jaar van wat je allemaal hebt gedaan en wat er is gebeurd.

Het was heel leuk om deze pagina's (vooruit) te maken want ik ben heerlijk bezig geweest met simpele waterverf. 


Links een stukje van een week die reeds voorbij is. En rechts een nog lege.
Ook een leuke plek om oude stickers, diecuts en dergelijke te gebruiken en zo je stash een beetje op te ruimen.

Groetjes Brigitta


4 opmerkingen:

  1. Erg leuk atc-tje is dit
    maar ook je documented life project ziet er
    heel mooi uit.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie ATC! leuk die weekplanner!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je ATC had ik natuurlijk al op FB gespot, mooi! En wat een gave weekplanner, echt heel erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt te reageren op mijn blogpost! Groetjes Brigitta