zondag 15 februari 2015

Just be you & Conversations Starters

Vandaag laat ik jullie 2 pagina's zien nav prompts van Journal 52.

De eerste prompt was Just be You.

Hier heb ik een foto van mezelf min of meer gescrapt in mijn art journal. De foto is geprint op cardstock wat ik door de textuur van het karton altijd een leuk effect vindt geven.



Voor de tweede pagina was de opdracht Conversation Starters. Waar heeft iedereen een mening over en  kan iedereen over mee praten....  eten natuurlijk!


Hier nog een detail van het haar van de dame. Je ziet het niet goed op de foto maar de modelingpaste schittert er op los door de glitter van prima marketing welke ik eraan toegevoegd heb.



Ik probeer de pagina's van Journal 52 in een beetje andere stijl te maken dan die voor het documented life project. Een beetje meer vintage.. voorzover dat blijft lukken :).

Voor iedereen die nog niet klaar is met carnaval vieren... veel plezier de komende dagen en ook voor alle anderen natuurlijk een fijne week toegewenst!

Groetjes Brigitta

3 opmerkingen:

  1. Super wat een pracht pagina met je eigen foto op cardstock geprint.
    Ziet er geweldig mooi uit en ook je andere pagina is bijzonder mooi.
    Fijne dag en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige pagina;s, vooral die eerste met je gezicht er in verwerkt!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi zeg, dat modeling paste met die glitter is wel erg gaaf en wat prachtig je foto op cardstock, het lijkt net een printje op canvas.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt te reageren op mijn blogpost! Groetjes Brigitta