maandag 2 maart 2015

Mijn creaties van de laatste twee weken....

Goedeavond,

Vandaag laat ik jullie mijn pagina's zien van de laatste twee weken.

Journal 52: Aromatherapy.




Zoals je al kunt lezen op mijn pagina: ik hou van de geur van dennebomen in het bos.

DLP: Repeating elements.





Journal 52: Valentines.



De hartjes in de boom vertegenwoordigen ons gezin, incl. mijn valentijntje op de foto!

DLP: Cover up the goodstuff.



Een gelliplate print voor de helft bedekt met verf en inkt. De strakke takken is een heel oude mask die ik in de kast had liggen, wat eigenlijk vlammen zijn. Eindelijk weer eens gebruikt!

De link naar beide sites:

http://www.art5academy.com/the-studio/the-documented-life-project-free

http://journal52.com/


Fijne avond!

Groetjes Brigitta

5 opmerkingen:

  1. Supermooie creaties !
    Ik ben wel fan van de vogels en de vlinders !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend mooi creaties en heb ze even vergroot
    en wat is er veel op te zien.
    Erg leuk die boom in dat mooie potje.
    Fijne dag en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze zijn inderdaad erg mooi, leuk ook om ze even iets dichterbij te bekijken, leuk met dat embossing en dat valentijntje, wat een schatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie pagina's heb je weer gemaakt Brigitta, ben vooral weg van de onderste twee en bedankt voor de linkjes, ga eens even kijken!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt te reageren op mijn blogpost! Groetjes Brigitta