maandag 30 maart 2015

Vrolijke, bonte art journal pagina's!

Het is al weer een week geleden dat jullie iets van mij hebben gezien. 

Op het werk is het momenteel erg druk en dan zijn we ook nog aan het verbouwen op de zaak. Afgelopen week ben ik al overgegaan naar mijn nieuwe kantoor met heerlijk veel licht en ruimte.
Maar natuurlijk moet er ook nog een hele hoop gebeuren.. want wat heb je veel spullen en papierwerk na bijna 20 jaar verzameld in een kantoor. 

Toch vond ik nog tijd om wat art journal paginas te maken naar aanleiding van Journal 52 en Documented life prompts.

De eerste is een pagina met als opdracht: Borders / Borderline feels like i am going to lose my mind.

Met de quote kon ik niet echt wat, maar een randje is natuurlijk zo gemaakt op een pagina. Ik hield het randje simpel omdsat de pagina verder al behoorlijk druk is. De gesprayde patronen op de achtergrond maakte ik overigens met zelf gemaakte sprays. Simpel wat acrylverf met water in een spuitbusje en het werkt perfect!


De week erna was de opdracht Focus/ Coming into focus.

Hier hoefde ik niet lang over na te denken. Ik kocht een paar weken geleden wat collagesheets in de etsy shop van Jennibellie en ik besloot deze als focus element op de pagina te gebruiken.


HIer nog een detail foto van de structuur op de pagina.



De laatste pagina is een opdracht van Journal 52, namelijk Inspiration Board. Een pagina vol met plaatjes die mij inspireren.


http://www.arttothe5th.com/

http://www.arttothe5th.com/

Fijne avond!

Groetjes Brigitta

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie pagina's ! Knap met de structuur en je inspiration board is geweldig !
    Succes met de verdere verhuis !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend mooie art journals heb je gemaakt en er is zoveel moois op te zien.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke opdrachten en heel erg mooi uitgevoerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke pagina's en wat een goede tip van je spuitflesjes met verf.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt te reageren op mijn blogpost! Groetjes Brigitta