donderdag 3 september 2015

Challenge bij Dutch Dares "Hout"

Gisteren kwam op het Dutch Dares blog de nieuwe challenge voor September online met als thema Hout. Ik mocht als gastdesigner in de maand september mee doen en dus maakte ook ik een layout met dit onderwerp.

Helemaal leuk aangezien ik voor mijn werk de administratie doe bij een interieurbouwbedrijf en dus de hele dag tussen het hout (en het stof :)) verkeer. 



Mijn onderwerp op de foto gaat dus over hout (stukje uit onze werkplaats), maar ook in het papier en de embellishments komt het thema terug. Echt super leuk om te doen!



Hebben jullie zin om mee te doen aan uitdaging bij Dutch Dares van deze maand dan vind je hem hier:
http://www.dutchdares.blogspot.nl/2015/09/september-dare-127-hout.html      

Ik wil het team van Dutch Dares in ieder geval alvast bedanken dat ze me de mogelijkheid hebben gegeven om voor hen te designen. Op dit moment zijn ze overigens naar mensen aan het zoeken voor hun designteam, meer info hierover vindt je eveneens in de link hierboven.

Fijne avond!

Groetjes Brigitta


4 opmerkingen:

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt te reageren op mijn blogpost! Groetjes Brigitta