maandag 22 februari 2016

Flipbook van Carmen van Lokven voor mijn 100+ subbies challenge

Hallo lieve volgers,

Al geruime tijd kijk ik naar de videos van Carmen van Lokven. Zij is een super getalenteerde scrapper die prachtige projecten maakt in mijn geliefde vintage/romantische stijl.
Hier vindt je haar You Tube kanaal

Je kunt je wel indenken dat ik het geweldig vond dat ze deel neemt aan mijn challenge en ook nog besloot haar flipbook naar me toe te sturen. Het is echt een super mooi project geworden met heel veel leuke extra's voor mij erin die ik zelf kan gebruiken voor mijn scrapwerk.


Alleen de voorkant is al mooi! Voor de rest van het boekje verwijs ik naar mijn video:

https://www.youtube.com/watch?v=UWZxvrmykoc

Neem zeker een kijkje op haar kanaal want ze maakt echt schitterende dingen, erg veel inspiratie!!

Groetjes Brigitta

3 opmerkingen:

  1. Jeeeh wat leuk zeg, kan me voorstellen dat je daar super blij mee bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker prachtig!
    Ik heb me meteen aangemeld bij haar als nieuwe subies, hoef ik niks meer te missen.
    Fijne creatieve week
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik sluit mij ook helemaal aan bij de dames boven mij

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt te reageren op mijn blogpost! Groetjes Brigitta