woensdag 9 maart 2016

Vintage pocketletter

Vandaag wil ik jullie weer een pocketletter laten zien. Deze keer in een vintage stijl.




Het is zo leuk om al de vakjes te vullen met kleine mini "layoutjes". Maar het allerleukste is de interactie die je hebt met je swappartner en de verrassing van hoe haar pocketletter voor jou er uit ziet.

Dit is de pocketletter die Carla, helemaal uit de States, voor mij gemaakt heeft:



Leuk he!

Wil je nog wat uitleg over mijn pocketletter voor haar, kun je video bekijken op mijn you tube kanaal:

https://www.youtube.com/watch?v=f1fWLZJuDCg

Groetjes Brigitta

5 opmerkingen:

  1. Wat heb je weer een leuke pocketletter gemaakt en ook een erg leuke weer ontvangen. Heel veel leuke elementjes \ijn er te bewonderen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk zo'n swap, bewaar je ze in een map?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bewaar ze inderdaad in een map Willy. GEwoon een multomap. gaat goed.

      Verwijderen
  3. ooooh wat een mooie pocketletter en wat is er toch veel op te zien

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt te reageren op mijn blogpost! Groetjes Brigitta