zondag 17 april 2016

Lente / Zomer Pocketletter


Hallo,

Via de facebookgroep Pocketletter NL heb ik Gerrie leren kennen en we besloten samen te swappen.

Ik maakte onderstaande pocketletter in een lente thema.


In deze pocketletter bevinden zich enkele zelf gemaakte embellishments als een boekenlegger, een notitieboekje en gestanste figuurtjes. In de video leg ik hier wat meer over uit.



Van Gerrie ontving ik een super mooie pocketletter in mijn favoriete kleur rose.


Prachtige details en leuke goodies aan de achterzijde.Ze heeft gebruik gemaakt van veel mooie diecuts.

Met mijn pocketletter stuurde ik natuurlijk ook een kaart voor haar met wat info over mezelf en deze enveloppe maakte ik zelf met wat restjes die ik had liggen. Zo leuk om te maken en het ziet er zo gezellig uit!



Fijne zondag!

Groetjes Brigitta

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt te reageren op mijn blogpost! Groetjes Brigitta