maandag 4 april 2016

Theepot Tag/Kaart voor Ilona (Pitje4Life)

Vandaag wil ik jullie alweer een project laten zien voor een challenge op You Tube.

Nu betreft het de challenge van Ilona. Je vindt hem hier

De opdracht was een tag te maken in een afwijkende vorm. De mijne is een beetje groot uitgevallen maar ik ga hem toch zo naar haar toe sturen, want ik vindt hem zelf zo leuk gelukt.


Helemaal shabby met wat gesso en modelingpaste op achtergrond en twee super schattige Gorjuss girl stempeltjes welke ik kreeg van mijn penpal Myrna.
Gekleurd met mijn Spectrum Noir Alcohol Markers. Gisteren, bij de Knotsgekke kaarten en scrapdagen, kocht ik nog de pastelset van deze markers. Zo blij mee. Mocht je willen zien wat ik daar nog meer kocht dan kun je   hier   kijken.


Achter het meisje een schattige hartjes doily van vilt welke ik vondt bij de Wibra.
De vlinder was zilver van kleur maar met wat versamark en embossingpoeder maakte ik hem wit.


Onderaan de theepot een kopje met een klein Gorjuss stempeltje.

Ik hoop dat Ilona het leuk vindt!

Groetjes Brigitta

4 opmerkingen:

  1. Waaw wat prachtig Brigitta !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke vorm Brigitta en prachtige details!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat berichtjes van je gemist, maar wat schattig allemaal, jij bent lekker bezig zeg, heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt te reageren op mijn blogpost! Groetjes Brigitta