woensdag 18 mei 2016

Pocketletter For Debbie, Shabby Chic Style


Goedeavond,

Via You Tube heb ik Debby Vignola leren kennen. Een getalenteerde "crafter" uit de states. Ze vroeg me of ik een shabby chic pocketletter met haar wilde ruilen. Wel een beetje spannend want ze is echt een shabby chic queen en ik vindt die stijl heel mooi maar houdt toch wel van behoorlijk wat kleur en niet té overdadig kant en stof.

Dit is wat ik uiteindelijk voor haar heb gemaakt:


Bovenstaande foto is in "gesloten" toestand, en onderstaande in open toestand. Nu zul je denken Wat bedoelt ze daar mee? Ik leg het uit..... Omdat ik nog zoveel ideetjes had en genoeg pockets wilde hebben voor de goodies en mijn brief aan haar besloot ik 1 lege "sleeve" in drieen te knippen zodat ik extra rijtjes heb om aan de pocketletters vast te maken. Hier deed ik het bij het onderste rijtje.



Zo heb je wat extra ruimte gecreeerd. Mocht je alles nog wat duidelijker willen zien, of wil kijken wat ik allemaal heb gebruikt kun je de video hieronder bekijken. Foto's van pocketletters zijn nooit zo geweldig vindt ik zelf aangezien je altijd de weerkaatsing van het licht in het plastic hebt ergens in je foto.  In een video zie je alles veel beter en leg ik natuurlijk nog veel meer uit!



Fijne rest van de week!

Groetjes Brigitta

5 opmerkingen:

  1. Wauw, wat mooi!!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie pocket letter heb je voor Debbie gemaakt en leuk met die open en gesloten sleeve.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geweldig wat mooi, wat een werk en wat leuk met al die geheime vakjes enzo. Daar is ze vast en zeker heel blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zeg zo'n pocketletter! Mooi met al die romantische papiertjes en kantjes! Debby zal er blij mee zijn! Groetjes Maja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je maakt ze echt gaaf hoor de pocket letters. Top top top

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt te reageren op mijn blogpost! Groetjes Brigitta