zondag 5 juni 2016

Kaart van een papieren zak voor Kay

Het is al weer even geleden dat jullie van me gehoord hebben. Intussen heb ik al weer het een en ander te laten zien aan jullie. Niet allemaal in 1 blogpost, want dan wordt hij veel te lang!

Wat ik jullie vandaag wil laten zien is een zogenaamde "paperbagpocketcard"of wel, een kaart gemaakt van een papierenzak zeg maar. Ik maakte deze voor Kay, voor onze swap.





Kay houdt erg van vintage en shabby chic dus ik heb gebruik gemaakt van het papier van Studio Light. Je klapt de onderkant van de zak om als een pocket en daarin heb ik 2 kant en klare tags gestopt. Op deze pocket maakte ik er nog een extra met het papier voor de 3 kleine tagjes.

Verder gebruikte ik veel kant en embellishments van Cindy's Scrapshop. Het prachtige frame is van Rive Creatief geloof ik. Super mooi vindt ik het.

In de zak natuurlijk een tag / kaart.



En op de achterzijde mijn social media info.


Om met dit pakketje mee te sturen had ik ook nog zelf wat embellishments gemaakt, maar ik ben er echter vergeten een foto van te maken. Wil je deze zien en wat meer details horen over dit project kijk dan naar mijn video:

https://www.youtube.com/w
atch?v=Pm_0CJRNCx8

Groetjes Brigitta

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt te reageren op mijn blogpost! Groetjes Brigitta