maandag 5 september 2016

Mixed Media Tag geïnspireerd door Finnabair

Vandaag wil ik jullie mijn laatste tag laten zien voor het Creative Ladies project van afgelopen jaar.

Zoals jullie intussen wel zullen weten laten we ons iedere maand inspireren door een bekende mixed media artiest. De hekkesluiter is dit keer Finnabair.
Super leuk want ik heb een paar jaar geleden een workshop van haar gevolgd bij de Scrapheap en heb dus een paar techniekjes van haar geleerd.

Dit is wat er uit mijn handen is gekomen:



Heerlijk veel laagjes en gebruik van materialen met allerlei verschillende structuren.
Zoals schilders tape, twine, kant, hout, modeling paste, noem maar op. Voor een wat uitgebreidere uitleg kun je mijn video bekijken op You Tube.  Hier is de link.

Nog even een close upje.....




Ik heb al veel zin in het nieuwe project wat deze maand start. Ieder lid van de groep plaatst in haar aangewezen maand een opdracht. Dit keer heb ik besloten om art journal pagina's te maken van de opdrachten in mijn Dylusions art journal.

Het is lang geleden dat ik een art journal pagina gemaakt heb dus dat wordt weer een hele leuke uitdaging~

Bedankt voor het langskomen op mijn blog.

Groetjes Brigitta

1 opmerking:

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt te reageren op mijn blogpost! Groetjes Brigitta