maandag 17 oktober 2016

Jane Austen loaded enveloppe


Na een hele week werken en geklus in huis heb ik eindelijk tijd om jullie mijn "loaded enveloppe" te laten zien. Wat is een loaded enveloppe? Nou, de naam zegt het al, een vol gepropte enveloppe met leuke zelf gemaakte dingetjes en eventueel cadotjes. Ik maakte deze voor een heel lieve dame op You Tube ( ze moet hem nog ontvangen) en wel in het thema van Jane Austen. Dit omdat we beiden enorm fan zijn van haar.



Zoals je ziet is hij afgeladen. Ik heb niet van alles een foto gemaakt want dat is zoveel, maar in de video hieronder kun je alles in detail zien. Inclusief mijn handgemaakte embellishments.



En.. ik hoor me dat vaker zeggen... maar deze loaded enveloppes zijn zo leuk om te maken!

Probeer het ook eens.

Groetjes Brigitta

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk dat je de moeite neemt te reageren op mijn blogpost! Groetjes Brigitta